2014. február 2., vasárnap

Las Puertas de Infierno 14. rész

Ana

   Meg sem néztem, hogy ki az, mert azt hittem Roni felejtett el valamit.
 - Cris, az előbb mondtam, hogy mára elég volt belőled - mondtam a telefonba, ahonnan hangos nevetés harsant fel.
 - Nem tudom, hogy mit csinált a drága barátom, de nem lennék a helyében. Szia, Ana!
 - Sergio? - lepődtem meg, mert egyre többen hívtak telefonon, pedig én csak Doloresnek és Ikernek adtam meg a számom. - Meg se kérdezem, hogy honnan tudod a telószámom - sóhajtottam.
 - Iker volt, mert nem hagytam élni, míg meg nem adta - hangján hallottam, hogy kicsit megszeppent. - Baj?
 - Nem, csak néha nem tudom, hogy ki hív. Így bocs az előbbi kirohanásért, de Cris 10 perc alatt kicsinált idegileg - nevettem fel.
 - 10 perc? Jól bírtad. Minket általában két perc alatt a sírba visz, ha olyan napja van.
 - Hát ma olyan volt - vágtam rá. - Amúgyis fáradt vagyok, így kevésbé vagyok toleráns. De miért hívtál? - érdeklődtem kíváncsian.
 - Csak elszerettelek volna hívni vacsorázni valamelyik nap, mert jövő héten már nem leszünk itthon. Tudod, repülünk Braziliába - tette hozzá.
  Köpni nyelni nem tudtam hirtelen. Vacsorázni vele?
 - Nem muszáj - szabadkozott, de a hangján hallani lehetett, hogy csalódott a hallgatásom miatt. - Egy szimpla baráti vacsorára gondoltam, mert ha minden jól megy, akkor két hétig nem leszünk itthon.
 - Jaj, fogd már be - szóltam rá. - Végig kell gondolnom, hogy mikor dolgozom.
  Hallottam, hogy kifújja a levegőt a tüdejéből, majd jobb kedvel szól a telefonba.
 - Mire jutottál?
 - Csütörtök este ráérek.
 - Szuper - örömködött. - Akkor csütörtök este hétre érted megyek.
 - Jó - válaszoltam. - És Sergio, mit vegyek fel?
 - A kedvenc éttermembe viszlek, ezért nem kell nagyon kiöltöznöd. Mondjuk neked mindegy, hogy mit veszel fel, mert egy krumliszsákban is iszonyú dögös volnál.
 - Sergio! - szóltam rá és örültem, hogy nem látja a pipacsvörös arcom, amit a szavai okoztak. - Ne hozz zavarba, mert nem megyek veled sehova.
 - Ne haragudj, de ezt hozod ki belőlem. Ugye eljössz? - kérdezte ijedten.
 - Persze, de most le kell tennem, mert két szőke törpe próbál bejutni az ajtómon és ha anyai ösztönöm nem csal az éhenhalás küszöbén állnak - néztem az ajtó felé.
 - Akkor nem is zavarlak tovább. Csütörtökön hétre ott vagyok. Ja és puszilom a gyerekeket.
 - Átadom. Szia - mondtam, majd bontottam a vonalat. Alig raktam le, két szőke buksi nézett rám az ágy mellől.
 - Anyuci nagyon éhes vagyok - simogatta a hasát Nico.
 - Én is, én is! - kontrázott Lina.
 - Megyek édeseim, de tudjátok, hogy üzemanyag nélkül nem működik anya - néztem rájuk pajkosan. Erre mind a ketten átöleltek és két hatalmas puszit kaptam tőlük. Megfogtam a kezüket és együtt lementünk a konyhába. Éppen kiszedtem a tányérjukra a tükörtojásokat, mikor csengettek.
 - Ki a fene az ilyenkor? - morgolódtam és sietve ajtót nyitottam. Nem tudom, hogy ki lepődött meg jobban, én vagy ők.
 - Marcelo, Iker? - néztem rájuk. - Gyertek be - próbáltam lejjebb húzni a toppomat, amiből kint volt a hasam és a francia bugyim is teljesen látszott, de nem igazán ment. Én hülye elfelejtettem felvenni a köntösömet. Aztán abbahagytam a huzigálást, mert eszembe jutott, hogy láttak ők már többet is belőlem, főleg Iker. A két focista állt az ajtóban és nem mozdult, csak bámult.
 - Na mi lesz? Megfázom, ha itt az ajtóban álldogálunk tovább - nevettem rájuk, majd visszaindultam a konyha felé és útközben felkaptam a köntösöm. Hallottam, hogy becsukják az ajtót maguk után.
 - Szia, Iker! Szia, Marci! - kiabáltak a kicsik, majd leugrottak a székükről és a reggelijüket otthagyva szaladtak a focisták elé.
 - Sziasztok - jött meg a hangjuk. - Szia, Ana! - köszöntek végre nekem is, kicsit elpirulva. Muszáj volt rajtuk mosolyognom.
 - Kicsikéim, kihül a reggeli és az előbb még mind a ketten éhen akartatok halni - szóltam az ikreknek.
  Kelletlenül ültek le az asztalhoz és csak akkor vidultak fel, mikor Iker és Marcelo is leült melléjük.
 - Hmm. Micsoda illatok - pislogtak rám nagy szemekkel.
 - Csak nem éhesek vagytok? - kérdeztem nevetve, mire mind a ketten őrült bólogatásba kezdtek.
  A hűtő felé fordultam és pillanatok alatt összeszedtem egy csomó ehető dolgot, amiből gyorsan reggelit készítettem a focistáknak.
 - Ez Ana mindentbele rántottája - tettem eléjük a tányért. A két férfi úgy esett neki, mintha hetek óta nem ettek volna. Nico és Lina befejezték a reggelit, majd hogy ne bámulják olyan feltünően a két focistát, felmentem velük öltözni. Mikor ők kész voltak, én is felöltöztem. Visszamentünk a konyhába, ahol Ikerék már el is pusztították a hatalmas adag rántottát. Öntöttem nekik teát és eléjük téve az asztalra, én is leültem hozzájuk.
 - Életmentő vagy - paskolta meg a hasát a brazil.
 - Ez tényleg isteni volt - mondta Iker is. - Köszönjük.
 - Nincs mit, de most már szeretném tudni, hogy minek köszönhetem a korai látogatásotokat.
 - Ó, tényleg! - csapott a homlokára Marci. - Szerettünk volna meghívni a búcsúbulira, ami a konföderációs kupa miatt esedékes.
 - Mi az a kön...konf...akármilyen kupa? - kotyogott közbe Lina, aki időközben megunta a tv bámulását.
 - Egy olyan verseny, ahol nyolc ország focistái döntik el, hogy ki a legjobb - válaszolt neki Iker.
 - Ti melyik országé vagytok?
 - Én Spanyolországé - nézett rá mosolyogva Iker.
 - Én pedig Braziliáé - válaszolt Marci.
 - Ti nem együtt fociztok? - kerekedett el a szeme a lányomnak. Én is megdöbbentem, mert Marcelot is úgy kezeltem, mintha spanyol lenne. Eszembe sem jutott, hogy ő brazil.
 - Nem. Mi csak a Realba focizunk együtt - magyarázta a kapus a lányomnak.
 - Hát az nem jó - állapította meg Lina, majd inkább visszament a bátyja mellé és tovább nézték együtt a Verdákat.
 - Nem rossz ez nektek? - kérdeztem rá az előbbi témára. - Mármint egymás ellen játszani?
 - Kicsit, de mi profik vagyunk, így ki tudjuk küszöbölni ezt a problémát - mondta a brazil elég meggyőzően. - De még nem válaszoltál.
 - Mire? - néztem rá, mert tényleg elfelejtettem a kérdést.
 - A buli meghívásra.
 - Melyik napra gondoltatok?
 - Szombatra, mert vasárnap délelőtt már megy a gépünk.
 - Huh, megnyugodtam - szaladt ki a számon.
 - Na, mert?
 - Hát eléggé belett táblázva a hetem.
  Láttam a focistákon, hogy kíváncsiak.
 - Hát - húztam őket, majd el kezdtem sorolni. - Szerdán Crisnél ebédelek, csütörtökön Sergioval vacsorázom, pénteken van az ikrek szülinapja és ha jól emlékszem, szombaton buliba megyek veletek.
 - Az igen - nézett ki a fejéből a kapus. - Nem vesztegették az idejüket - jegyezte meg halkan, de én így is meghallottam.
 - Tessék?
 - Semmi, semmi csak majdnem lekéstünk rólad, mert a fél csapat már elhívott valahová magával - morogta.
 - Iker nem lehetsz valami jó matekból, ha neked a kettő a csapat fele - nevettem el magam.
 - Mindegy, a lényeg, hogy szombaton ráérsz és jössz. Bemutatom majd neked Clarisset az én édes feleségemet - mondta Marcelo, olyan szerelemmel a hangjában, hogy irigykedni kezdtem rá egy kicsit.
 - Igaz is, Sara szeretne már megismerni - közölte nyugodt hangon a kapus.
 - Ó... és nem lesz baj? Már mint, hogy én... - jöttem zavarba. A fiúkkal még csak-csak el vagyok, de a lányok soha nem voltak a szívem csücskei, kivétel Lexy.
 - Nem. Mindent tud rólad és kíváncsi rád - simogatta meg a vállam a kapus. - Sara jót nevetett a kanbulin történteken.
 - Te elmeséltél neki mindent? - nézett rá Marcelo.
 - Persze, mi mindent megbeszélünk - vont vállat.
 - Nem haragudott rám? - kérdeztem félve.
 - Dehogyis. Kinevetett, mikor elmondtam neki, hogy mennyire remegett a kezem miközben... - harapott az ajkába, majd a paradicsommal vetekedő piros színt vett fel az arca.
 - Értem - mosolyodtam el. - Hát ha ő ilyen jó fej, akkor muszáj megismernem.
 - Meglátod, Clarisset is szeretni fogod - kontrázott rá Marci. - Elmeséltem neki, hogy vetted le a lábáról Juniort és azt mondta, hogy aki ilyen hatással van a kis sündisznóra, arra ő is nagyon kíváncsi.
 - Sündisznóra?
 - Igen, mert Junior nem egy könnyű eset. Nehezen nyit az emberek felé. Még Irinát sem fogadta el teljesen, pedig már egy éve együtt van Ronival. De te pillanatok alatt megszelidítetted - mosolygott rám Marci.
 - Sergio is valami ilyesmit mondott - motyogtam magam elé.
 - Teljesen igaza volt. Ana, neked olyan  kisugárzásod van, hogy mindenki azonnal megszeret, úgyhogy ne félj a csajoktól - nevetett rám Iker. - Tőlük csak nekünk kell félni, hogy nehogy túl sokáig legeltessük a szemünket rajtad.
 - Iker! - boxoltam vállba, mire ő nevetve magához húzott.
 - Ugyan Anabell, te is tudod, hogy minden épeszű férfi epekedik utánad egy kicsit. Na jó, nagyon. De ha valaki veszi a fáradtságot, ahogy mi is, és közelebről megismer, rájön, hogy te egy édes, imádnivaló csaj vagy - mondta Marcelo. - Ja és isteni szakács - nevetett fel és vele nevettem én is. Nagyon jó hangulatban telt el a délelőtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése